Fredag..

Monkey och jag hade snackat om att dra ihop ett gäng och festa på Riksettan idag.. men inte en jävel nappade.. "Det är ju blueskväll!! UUHH!!" So?? Han som spelar ska tydligen vara jävligt bra.. Kanja hävdar bestämt att bra musik är bra musik.. sen om det inte är musik man brukar lyssna kan väl det spela kvitta??
Så det blir nog en hemmakväll för mej idag.. =/ .. blev bjuden på en fest, men jag har inget att dricka.. eller jag har, men det ska jag ha tills morgondagen^^ Och en vit kväll för mej är det aldrig tal om.. jag är alldeles för glad i att dricka.. =)
Får nog göra lite kääk nu med.. övertalade morsan att sticka ner och handla.. jag har inte ätit redigt på tre dagar.. Vad jag kan komma ihåg har jag ätit en banan, drömmar, en fralla (sen tog smöret slut) och lite spaghetti.. WOHOO!!

The Holloways är riktigt bra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!