Fiesta!!

"Becoming Jane" var faktiskt rätt bra.. men sorglig =/ Helt klart sevärd =)
Och jag tror faktiskt att den stämde rätt bra överens med Jane Austens liv under den perioden den utspelas..
image15
(Vill skryta med att jag sett detta porträttet "live" på the National Portrait Gallery, London)

Ikväll blir det fiesta!! Först ska jag till Carinas 50-årsfest (som jag snart ska göra mej redo för) och sen drar jag över till Jennie, som bjuder på fest.. (Carina & Jennie bor grannar, så det är ju perfa för min del..)

För er som inte har något för er ikväll rekommenderar jag Russell Brand på BBC Radio 2, 22.00-00.00 (svensk tid).. det är lätt att få in på Windows Media Player (gå in på spelaren -> media guide -> internet radio -> sök BBC -> slå på BBC Radio 2.. piece of cake!!)

Här är reklam för programmet med Brand (HILARIOUS!!):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!