...

Blev att jag stack till festen hos Peter i alla fall.. trots brist på alkohol.. men men.. det vart rätt trevligt..
Kvällens citat måste ju ändå vara: "DET LÅG EN KALV I HALLEN!!" .. bor man i bushen eller?? ;)
Nu ska jag se Becoming Jane.. handlar om Jane Austen, det enda jag vet.. och mycket mer finns väl inte att säga??
Jag har alltid tyckt att det finns sån brist på fakta om Jane Austen.. har letat biografier om henne, men inte hittat någon.. Eftersom Austen räknas som en stor, litterär mästarinna borde någon ju tagit reda på rätt mycket fakta om henne.. eller hur?? - Jämför med systrarna Brontë (som nästan är samtida).. Det finns ju ett överflöd fakta om dem!!
Yeye.. jag tror inte man kan ta filmen bokstavligt i alla fall.. enda anledningen till att jag ville se den egentligen var att James McAvoy var med i den.. blev helt kär i honom i Penelope.. och när jag googlade såg jag att han ju var med i Narnia (Mr Tumnus) och i the Last King of Scotland - i vilka jag också blev kär i honom!! Jag måste läsa på bättre.. =/
Men erkänn att han är HOT =)

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!