Dagsutflykt till Ljungby..

HÄRLIGA PÅSKLOV!!

Jennie övertalade mej igår att följa med henne och Slem till Ljungby för att fika.. Clara följde också med..
Passade faktiskt jättebra med en tur till Ljungby, för jag var ändå tvungen att köpa en tröja till farmors begravning.. Hittade en rätt fin tröja på Vero Moda.. - svart såklart^^. halva priset.. passar mej perfa.. =)
Alla må klaga på att jag alltid klär mej i svart, men på begravningar är min stil helt rätt!! Skönt att inte behöva känna sej uttittad av släkten nånstans i alla fall, om än på något så tragiskt som en begravning..
I alla fall.. vi fikade på Tretton och sprang runt i affärerna.. jag blev helt förälskad i en nallebjörn på MIX.. skitsöt!! Jag älskar nallebjörnar =) Och så satt min kusin på en pizzeria vi gick förbi.. jag ville gå in och hälsa, Kristoffer verkade angelägen om att få träffa mej i alla fall, men Jennie och Slem tycker tydligen inte om min kusin så mycket.. så det blev inget med det =/

image2

När vi kom tillbaka till Strömsnäs fikade vi en gång till på R1:an och kollade i skvallertidningar.. utanför träffade jag Sofia, och det var evigheter sen!! Hon berättade att hon och Katta flyttat till Strömsnäs.. jag ska hälsa på dem snart har jag bestämt..

PS: Mimmi övertalade mej att skaffa en blogg.. får se om jag orkar med det.. annars avslutar jag nog den rätt kvickt..

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-03-27 @ 14:37:01 URL: http://egoanki.blogg.se

Din kusin? Var det han vi förfestade hos? Det var ju inget fel på han : ) Glad att du har börjat blogga :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!