Can't stop getting wasted..

Shit.. först fest hos min faster.. SKITKUL!! =P Fast "Så Ska Det Låta" var en besvikelse.. pappa (som ledde det hela tillsammans med min kusin) kom på en följdfråga som var "Vad hette låten på B-sidan av singeln In the Summertime av Mungo Jerry??" (värd 10 poäng..) Det andra laget kunde inte den.. Kanja kunde - "Mighty Man".. inte fan fick vårt lag 10 poäng.. nej nej.. bara för det förlorade vi.. sen stack jag till Jennie för jag var sur.. men men..
Är otroligt full.. scheisse.. kan knappt skriva.. drack öl på öl hos min faster och bara väntade på att jag skulle känna spärren av vad jag klarade av, men kände ingen.. jag blev helt konfys och stack hem.. nu ska jag kolla på Narnia.. beat that!!
image17

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-02 @ 16:29:02 URL: http://miiim.blogg.se

Jag verkligen HATAR denna filmen! Katta pratade alltid om hur BRAAAAAA denna va :P jag hatar den >.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!