Väder, blåmärken och studsmattor..

Fan vilket jävla väder!! Sitter på jobbet och håller på att avlida!! Har kompromissat med mej själv och går numera i linne på villkor att jag stannar inne eller är i skuggan.
Lever i alla fall fortfarande på helgen som var. Skitkul!!

Uppdatering på ämnet: Blåmärke pga studsmatta
Blåmärket ser värre ut nu. Nu är jag blå runt hela armen!! Mycket snyggt =) Jag ska nog skapa en trend. Nu när jag går i linne syns det ju jätteväl med - och alla barnen frågar med förfärade miner vad jag gjort.. jag svarar att jag varit i slagsmål, för det låter lite mer macho än att säga sanningen "Jag hoppade studsmatta.." Vid min ålder (skriver jag och känner mej lite gammal) leder det till många pinsamma frågor om vad jag egentligen skulle på en studsmatta att göra.
Har frågat paranteserna om vi inte kan införskaffa en studsmatta med. De ville absolut inte under några omständigheter att vi skulle ha en, då en studsmatta tydligen var en mycket farlig "leksak".. Själva köper familjen roddmaskiner och en massa andra redskap som ingen använder. De köper träningskläder och annat träningsgrejs (som inte en jävel vet vad de är till för) utav bara helvete, men nu när jag vill ha något att hoppa på (och då blir man ju också lite mer vältränad) förnekas jag det. Illa illa..

Lena ställde just frågan: "Har du alltid varit svart??" What can I say?? I'm black and I'm proud of it!!
Nej, men jag har nog klätt mej i svart sen jag var 13 i alla fall..

Nej, nu ska jag nog ut och bada i barnpoolen.. Ammi sa att jag gärna fick =)

(Detdär om att bada var ironi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!