Häng mé på party..

Festen igår var rolig utav bara helvete!! Fan vad kul det var!! Okay - Baggen trampade på min armbåge så jag har ett stort köttsår där nu (det var en överdrift - det är en stort blåmärke och lite av skinnet skrapades av. Men det gör väldigt ont..) och mitt favoritskärp - mitt enda skärp gick sönder =/
Annars var det kul!! Kom dit strax efter halv 6, hade köpt kinderägg i present till tjejerna som fyllde år.. vet inte om de blev så väldans glada.. men har man inte pengar så har man inte =)
Först satt alla ute och drack. Kanja satt vid "vuxenbordet" med Göran, Lotta, Ammi och Kent. Och jag var minsann på G!! Jag insinuerade att jag skulle ta med mej Göran hem och ville att han skulle dansa ballongdansen under kvällen.
Göran: "Ballongdansen!? Du, den lille är inte värd att visa.. kan lika gärna ta en tändsticka!!"
Görans skostorlek är 42, precis som min - alltså har vi lika stora snoppar. Vi har inte mycket, men vi är stolta över det vi har!! (Psst.. Dennis, Monikas pojkvän, har också 42 i skostorlek..)
Göran bjöd mej på flera Tequila med. "SOM DU HAR TJATAT!!" sa han..
Jag kommer få höra om mina bravader under gårdagskvällen på jobbet imorgon.. ooohh..



Sen gick vi in och åt och drack. Rätt många skålar och inte alltför många jobbiga hålla-tal-situationer.. =)
Efter maten gick vi ut igen och drack ännu mer (blev ju en hel del..).




Efter R1:an fick vi för oss att vi skulle på efterfest hos Jimmy, som också fyllde 20.. När vi kom dit visade det sej att på baksidan av huset där Jimmy bor finns inte mindre än.. en studsmatta!! Oskari och Kanja var förstås tvungna att springa dit och hoppa!!
Vi blev små barn igen och var mycket, mycket lyckliga =) Det enda som fattades oss var grillchipsen vi glömt inne hos Jimmy..
Baggen kom också dit. Han hoppade upp på studsmattan med ett: "FAAADEEERRRRR!!"
Det var här, vid studsmattan mitt skärp gick sönder. Köttsåret på armen fick jag också här. Men kul vart det!!

Till slut låg vi alla ner på studsmattan och kved.. vi var mycket ömma efter allt hoppande och trillande (Kanja bollades mest runt på studsmattan då hon var för full för att kunna hålla balansen..). Jag tror varken jag eller Oskari skrattat så mycket på länge!! Men sen blev vi tysta i några minuter.. vi var tysta tills Baggen mumlade: "Jag mår inte så bra, faderrrr.." Då skrattade vi igen tills vi storknade. När vi lugnat ner oss upptäckte vi att Baggen inte låg vid våra fötter som han borde göra. Vi trodde han hade trillat av studsmattan och hängde över kanten för att hitta honom, men han hade bara försvunnit!!
Oskari: "Han mådde så dåligt att han upphörde existera!!" (Och så skrattade vi igen..)
Oskari är också en dålig finne då han inte tål kyla. Han fryser också när det är 25 grader + ute.. Illa illa =)

Det var en jävligt kul kväll i alla fall. Efter vi hoppat studsmatta gick jag hem. Var hemma vid 4-tiden.. lagom och bra ;)

KVÄLLENS BILD:
Kanja och Göran - so happy together!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!