Söndag..

Än är jag inte besegrad!! Är dock väldigt trött, men om jag går och lägger mej nu vet jag att jag inte kommer upp igen. Så det är ju inte ett alternativ..

Igår bjöd jag hem Frida och Erica på ölkväll. Jag var ensam hemma. (Vi hade ju ingen skjuts till Matte, så vi fick hitta på något annat vettigt.. DET VAR JU LÖRDAG!!)
Först gjorde vi tortillas. Erica och jag var väldigt hungriga efter att inte ha ätit redigt på hela dagen (alldeles för bakfulla). Vi åt, drack och snackade lite. Sen blev det Guitar Hero!! Frida var faktiskt rätt bra på det.. känner mej hotad.. ;)
Frida blandade också drinkar - Rosa Pantern med gegga i botten av glaset.. mysigt..



Efter Guitar Hero spelade vi poker och sjuan samtidigt som vi kollade på MUSE-konserten jag har på dvd. Göttans!!
Mamma och pappa kom hem från släktfesten hos min farbror tidigt. Pappa bjöd bort en Mummelman någon glömt här på nyår.

Pappa: Har ingen hämtat den efter ett halvår tillfaller den mej!!
Frida: Jag tror den är Svens. Han har sådana flaskor i bilen.
Kanja: DÅ ÄR FRIDA ÄGARE TILL FLASKAN, FÖR SVEN ÄR HENNES KILLE!!
Pappa: Åhfan.. varsågoda och ta Mummelman - Fridas kille bjuder..

Frida skriker "GEGGA!! GEGGA!! GEGGA!!" åt TV:n.. varför?? (scrolla ner)



Jo, vi kollade på min AQUA-film!! (Och i vissa videos smetar de in sej i grön gegga..)
Sen som SchWän och Peter. Vi hade redan kollat klart på AQUA-filmen och SchWän var lite ledsen för han inte fick se den också. Istället satte vi igång en konsert med Queen och senare en med Alice Cooper<3



Ja, vi blev rätt fulla.. jag känner verkligen av det idag.. uscha uscha.. MEN KUL VAR DET!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-06-12 @ 12:20:35 URL: http://egoanki.blogg.se/

Haha låter som en trevlig kväll : ) Hur blandar man en rosa panter då? :P Vet bara att det är mjölk i den xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!