Midsommar!!

Sorry, jag vet att jag inte bloggat på ett tag, men det har varit fullt upp med jobbet. När jag kommit hem har jag varit helt slut och bara ätit och sovit i princip.
Jobbet är lite krångligt, men man lär sej nog. Vi ska möjligtvis ta våra första samtal på fredag (eftersom vi låg före i kursen..).
Man har rätt roligt där i alla fall =) Man känner några i utbildningsgruppen sen innan, och de man inte känner är supertrevliga.

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Jag fick en Tequila av Tobbe på pappas jobb. NICE ;) Tänkte ha den tills idag, men så ska vi inte vara på samma plats hela tiden och man kan inte ta den med sej överallt.. Och jag älskar min Tequila över allt annat så jag tänker inte förlora den annat än i min egen stupe (+ några som jag bjuder..). Och vi har inga citroner, så där sket sej hela grejen med.

Vi fick ledigt från jobbet idag. Och tur var väl det - jag ska till Svens stuga i Skummeslöv. De kommer närsom och hämtar mej.
Men jag stannar inte tills imorgon. Mamma och pappa lovade att hämta mej (jag tycker ju inte om att sova borta)..

Första snapsen klockan 10.. DÅ är det Midsommar!! (.. snapsen var pappas hemkryddade.. den var inte så jättegod.. sorry..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!