Brännboll..

Jag gjorde misstaget att gå med på att vara domare när femmorna mötte lärarna i brännboll. När slutresultatet blev 86-14 till lärarna var det rätt många sura miner. Det är lynchstämning i klassrummet och jag vågar inte gå in där.. illa illa..

Igår var jag på Kristoffers student. Trångt och jävligt.. bläk.. men men..
Träffade Jöns och Denise. Och så träffade jag Thomas som också tog studenten. =)


.. hottingar där ;)

Ikväll ska jag kolla på "Moonlight".. massor!! Jag älskar serien!! Den är svinigt bra!! Har inte fått se så mycket av den de senaste dagarna på grund av den jävla fotbollen.. =/
Orkar inte vänta på att avsnitten ska gå på TV heller. Det är ju så spännande!!

Nu ska jag laminera små kort till eleverna som de ska få imorgon.. det är ju avslutning!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2008-06-12 @ 18:50:02 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Men! Jag såg inte dig i Ljungby. ;<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!