Aj, aj, aj.. =(

Idag har Kanja varit hos farbror doktorn.. Har obotlig läkarskräck, men vaknade upp med ett rött, varigt, kletigt öga som gjorde skitont så fort jag blinkade - kände mej helt enkelt tvingad att ringa vårdcentralen. Och med min blåslagna arm kände jag mej fan som ett misshandelsoffer.. men men.. doktorn sa att när jag fick något i ögat i förrgår hade det gjort att något litet kärl brustit.. och det skulle läka av sej själv.. men jag fick i alla fall en salva mot smärtan.. ville ha en lapp för ögat som en pirat, men det var tydligen inte ett alternativ..



Är hemma nu - stack inte till jobbet idag för jag skulle till doktorn. Har precis ätit. Kollade snabbt ut ur fönstret och såg att farfar var därute. Han hade med sej en liten, liten sax och gick mot växthuset. När han varit där en stund kom han ut med en liten, liten bukett gräslök. Han skulle hem och laga mat =) Min farfar är så gullig!!<3

Träffade Robban imorse med. Pappa och han skulle ut och springa. Pappa gick dock fortfarande i morgonrock när Robban kom, så jag fick underhålla honom lite. Har träffat Robban båda gångerna han varit här denna veckan.. (i tisdags, när jag träffade honom hade jag försovit mej..)
Robban sa att pappa tänkte ha med honom och springa på något lopp - och därför fick pappa träna med honom också. Jag förklarade för Robban att han var pappas nya "projekt".. och la till ".. jag har också varit där.."

Skönt med helg nu. Erica och jag tänkte hitta på något - vet inte vad än.. jag är luspank, så festa är det nästan inte tal om..

Nej, nu ska jag dricka te och se på Mighty Boosh och tycka lite, lite synd om mej själv.. sen blir det Russell Brand-podden!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-06-05 @ 20:31:59 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Det där ser riktigt nasty ut >.<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!