Ljungby ikväll..

Var på inflyttningsfest hos Bim igår.. eller det blev inte jättemycket av det - då nån förolämpade folk i vårt sällskap, så vi drog vidare till Riksettan. Hade rätt kul i alla fall, men är rätt öm i huvve idag.. - Jag och Josef drog varandra i håret hela kvällen.. =/

I onsdags var jag hemma hos Figge och spelade Guitar Hero förresten.. gissa vem som ringde upp mej tidigare under dagen och som senare kom till Figge med?? Ola!! =D Helt underbart att höra från honom igen och att träffa honom igen!! =D Skitkul kväll!! Måste lätt göra en repris en dag..

Nästan en vecka tills jag flyttar med. har inte börjat pirra i magen än, men gör väl det snart..

Och ikväll ska vi till Ljungby. Jag, Höglund, Josef, Pontus, SchWän, Frida och en massa andra. Jag och Höglund ska förfesta hos min kusin, där jag också tänkt att sova.. hoppas jag hittar dit denna gången^^

Oh - var i Ullared i tisdags och köpte Singstar legends.. nån som vill sjunga med mej?? =P

Kommentarer
Postat av: Johanna
2008-08-16 @ 22:23:43 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag vill lätt sjunga med dig :D

Postat av: Mattias
2008-08-17 @ 15:55:46 URL: http://mattiasstromberg.bloggspace.se

Jag hoppas att det inte var jag som förolämpade nån i sällskapet. :S

Postat av: Mattias
2008-08-18 @ 15:55:05 URL: http://mattiasstromberg.bloggspace.se

Bloggen hittade jag ju via facebook. :) Och liiiiite lite lite stalker-känsla blev det ju när du poppade upp på facebook med den kommentaren i vänförfrågan. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!