Varit hos Erica..

Erica ringde innan idag och ville att jag skulle image59
komma över, dricka te och snacka lite. Satt där några timmar och käkade godis och höll varandra uppdaterade med våra förehavanden de senaste veckorna.. Var ett tag sedan man träffade henne.. känns som man aldrig har tid nuförtiden.. det är jobbet som sabbar det - efter jobbet är man för trött för att hitta på något..

Fick ett SMS från Pedersen idag också.. Bögens pappa hade vunnit massagestolen på Bingolotto som Pedersen suktat så efter.. tyckte lite synd om henne - hon har ju velat ha den så länge..

Kvällens citat (från när vi snackade Ericas kille):
Erica: Alltså, du skulle vara med oss i duschen igår!!
Kanja: Öööhh.. näe.. det skulle jag nog inte^^

När jag kom hem började jag kolla på "St. Trinian's" för tredje gången. Jag kan inte hjälpa det!! Den var skitbra!! Kommer bli som det blev med "Penelope".. kommer inte kunna få nog..

Nu lyssnar jag på They Might Be Giants och väntar på att få ta ut tvätten ur maskinen.. är rätt trött.. imorgon är det jobb igen..

Slängde in en bild på nya frillan med, som utlovat.. ser helt lökig ut i slutet av dagen och orkade varken fixa till mej eller bilden så mycket.. men men..

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-14 @ 23:33:06 URL: http://egoanki.blogg.se

Det blev skitsnyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!