Vardag..

Har kollat en stund på "Helt Hysteriskt" och "Svensson Svensson" samt druckit kaffe.. det var najs!! Mitt kaffe är godigt.

Försöker bränna en dvd jag kan spela i min spelare.. vet inte varför min dvd är så jävla bra när det gäller brända skivor från andra - men när vi använder vår brännare funkar det inte alls..image33
Står dock att det kommer ta sju timmar innan skivan är klar.. hmm.. får se hur det blir med det du^^

En sjättedel kvar i "Flickan som lekte med elden".. idag har jag max läst fem sidor.. får väl läsa lite nu när jag bränner.. åtta timmar står den på nu.. det kan ju för fan omöjligt ta så lång tid!! Åhnej!!

Fixar fram en film med James McAvoy med - Atonement heter den.. (detta var mer ett svar på en kommentar från dig, Anki.. jag orkar inte svara på annat sätt XD..)

Jävla konstigt.. uppskattningen av tidsåtgången på bränningen ökar helatiden.. den är snart uppe på NIO timmar!! Dumheter..

Ett glas is vore gott nu.. =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-07 @ 21:02:09 URL: http://miiim.blogg.se

Tjo! :D
Jag hittade en hemsida med skit fina bakgrundsbilder! :D Var bara tvungen att dela med mig till någon >.

Postat av: Mimmi
2008-04-08 @ 10:59:47 URL: http://miiim.blogg.se

Fan med... den måste försvunnit! Men det va superfina bilder där och de va enfärgade runt om så man kan ha dem som bakgrundsbild! Annars är det så svårt att passa in mönstret!

Postat av: Anki
2008-04-08 @ 14:51:57 URL: http://egoanki.blogg.se

Så heter den ja :P Ja vi får ha James Mcavoykväll snart tycker jag :) Sitta och dregla och flåsa xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!