Vad gör ni klockan åtta??

image7Det ryktas att Russell Brand är på Virgin kl åtta (svensk tid) för att prata om nya filmen - "Forgetting Sarah Marshall"..
Vågar inte lova det dock - jag satt och läste när jag hörde något om det på radion..

Har fått en förklaring till varför inte Brand var på BBC Radio 2 i lördags också.. - han behövde ledigt =) Kanja kan pusta ut!!
I stället blev han ersatt av Lauren Laverne (som jag ärligt talat inte hade en aning om vem det var; googlade och läste på Wikipedia - DJ, sångerska och TV-presentatör).

Har förresten börjat kännas som det enda jag bloggar om är Noel Fielding och Russell Brand.. märks det runt vad mitt liv kretsar för tillfället?? But for your information - har ni inte kommit i kontakt med dem innan eller efter alla mina försök att få er att uppmärksamma dem har ni verkligen missat något!!

Snart ska jag se "Besserwisser" på 9:an.. råkade se slutet på programmet igår då jag zappade mellan kanalerna på TV:n.. Frågesportsprogram är alltid kul (tycker om frågesporter - speciellt när jag kan svaren på frågorna de ställer^^) och de råkade fråga vad den hinduistiska dödsgudinnan kallas.. Kanja råkade ju veta svaret - Kali.. Mowha!! Efter den frågan fortsatte jag att kolla på programmet och kunde de flesta frågorna (men det var ju som sagt i slutet på programmet också - så det var ju inte så många frågor kvar..). Ska i alla fall se det ikväll med och se om det är något att ha..

Nu är jag säker - Russell Brand är med Ben Jones på Virgin ikväll. (Ben Jones kl. 20.00-23.00)

Så.. vad gör ni klockan åtta ikväll??

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-22 @ 22:58:43 URL: http://egoanki.blogg.se

newspeople.com : l


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!