Utvärdering..

Jag var helt utslagen när jag kom hem.. har suttit och kollat klart på både säsong ett av "Svensson Svensson" och "Helt Hysteriskt".. Var nästan för trött för att skratta åt det till och med..image38

Mamma ringde Ellos och beställde ett par jeans till mej med.. har ett par svarta jeans som jag tycker skitbra om.. alla tror jag gått ner i vikt när jag har dom på mej - tajtish, säger jag bara!!
Jag svor en gång att jag aldrig mer skulle köpa ett par byxor som inte var ytterst tajta.. (det kommer jag förmodligen ändå att göra^^)
I alla fall: Nu köpte jag ett par jeans i samma modell som de svarta, fast mörkblå.. Det blir nog najs =)

Ska bränna en skiva nu, sen hade tänkt göra lite te, krypa ner i sängen och läsa ur "Luftslottet som sprängdes"..
- För att läsa i några timmar verkar som ett bra slut på denna dagen.. I'm exhausted..

Jag tycker Patsy (Joanna Lumley) i "Helt Hysteriskt"
påminner som fan om Sue Denim.. eller hur??
image39image40



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!