Tröttigt..

Nu har jag sovit några timmar.. och det behövdes^^
Vaknade av att mamma dammsugade och det finns ju betydligt mer humana sätt att vakna på.. nej, det var bara jävligt.. usch!!
Har haft igång Virgin Radio UK hela kvällen.. de spelar riktigt bra musik idag.. The Hoosiers, Blue Öyster Cult, Oasis (tror jag jag hörde), Stereophonics, Duffy, Nickelback, Newton Faulkner, Manic Street Preachers och Onerepublic..
Nu vid 8 börjar Ben Jones (min favorit DJ) sända.. =)

Ska ta det rätt lugnt ikväll annars.. gud vad jag är trött!! Blir väl att jag läser lite, dricker te och käkar drömmar.. MUMMA!!

image18

Russell Brand deklarerar sin kärlek för Noel Gallagher (Oasis) XD

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-03 @ 20:29:08 URL: http://egoanki.blogg.se

Ha ha :P Oasis är jävligt bra :) Men undrar hur Noel tar den där bilden (; Han är gaanska så agressiv (: Den 24 maj har jag fest! Kanja får komma :D

Postat av: Kanja
2008-04-04 @ 12:14:00 URL: http://kanja.blogg.se

Ang bilden: Russell Brand och Noel Gallagher är rätt bra vänner.. Gallagher är jämt med på Brands radioshow.. Och Gallagher hade börjat med att säga (om Brand) "Seems all along he?s just wanted to use me like one of his blow-up dolls. I?m disgusted yet strangely intrigued." - och Brands respons var "Noel, I love you too" =)
Ang fest: Kanja kommer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!