Trååk..

Trååk.. skolan är slut för dagen - men vid halv blir det läxhjälp..
Efter det är det nån timmas dötid innan pappa kommer och hämtar mej för möte med syon.. måste fråga lite om mina betyg och studielån och grejs.. bläk.. hoppas det inte tar alltför lång tid.. vill hem och sova..
Ikväll blir det väl en massa TV-tittande.. kollade Adlibris - och min beställning behandlas fortfarande..

Pah.. nu snackar de om mej här i personalrummet.. någon från Markaryd hade velat låna mej till de yngre barnen när de skulle göra enkätundersäkningen. Tack och lov slapp jag!! Jag har nog att göra här och jag är fortfarande osäker på hur barn reagerar på mej..
Idag blev barnen förskräckta då de såg min frilla (hade nersläppt hår igår..)

Sitter och skummar igenom internet efter nyheter om Hawley Arms i London..

Nu är det läxhjälp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!