The Sound of Music..

Idag har man spelat blockflöjt med barnen.. jag känner på mej att jag kommer bli den nya Julie Andrews.. jag ska också bli nunna (buddhist såklart - inte katolik) och bli guvernant i Tibet åt sju ungar som jag lär ha roligt igen. I slutet gifter jag mej såklart med kapten Fåntratt och flyr över bergen - från Kinas förtryck (Man är ju lite smått anti-Kina..) och till Dharamsala - Indien, där vi kan leva fria..
(Jag tycker jag målat upp en intressant och realistisk bild över hur min framtid kommer se ut i alla fall..)

Aftonbladet idag: Carola tankade på mack och körde vidare utan att betala för bensinen..
Kanja idag: Ja, men Carola kan väl inte göra något fel?? - Hon har ju Gud på sin sida.. (smell the irony..)

Se: Carola smet från nota
image66

Mardrömmen:
HA ELLER VÁ??
- Carola
Regler: Du måste vara Carola hela
ditt liv eller måste du ha sex med henne
(och endast henne) resten av ditt liv..
Vad blir det??
Ha eller vá??

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-18 @ 16:09:05 URL: http://egoanki.blogg.se

Haha låter som en strålande framtidsbild det där. Ja jag såg på aftonbladet att hon hade gjort det - smått ironiskt faktiskt. Och jag passar denna gången med!

Postat av: Mimmi
2008-04-19 @ 17:40:30 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Seriöst, hur många har inte glömt att betala efter att man tankat? Tycker att det är HYFFSAT taskigt att skriva att hon SMET :S

Men jag tycker att det är ganska konstigt "Gud älskar alla som de är och du ska vara som Gud har gjort dig!" Men ändå så pysslar hon med plastikkirugi... Älskar inte Gud henne? ;)

Postat av: Mimmi
2009-06-11 @ 14:36:46 URL: http://pinkcloud.blogg.se/

Carola ringer ju till tele2 och befaller personalen att sätta igång hennes abonnemang som skickats till inkasso för flera månader sedan X)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!