Studiedag =)

Fan vad skönt med studiedagar!! Man kan bara älska dem!!
Idag ska jag tvätta (vilket inte är skitkul, men man är ju i alla fall ledig), bränna en skiva (se om brännaren funkar som den ska nu.. hittade en CD-RW skiva, så skulle det inte funka spelar det ju inte så stor roll - för skivan kan jag använda igen i vilket fall som..), läsa lite och beställa nya böcker.. har inte riktigt bestämt än vilka böcker jag ska beställa.. har råd att köpa många (och jag har en lååång lista på böcker att köpa) - men ska spara pengar nu med, så jag får se hur det blir..

St. Trinian's var jättebra!! Verkligen en Kanja-film..
Vet inte om den kommer släppas i Sverige dock..
Det är i alla fall en brittisk film om en internatskola för tjejer - men där råder minst sagt anarki på skolan - inte bara bland eleverna utan bland lärarkåren med =)
Skolan hotas plötsligt av att stängas på grund av bristen på disciplin, och eleverna bestämmer sej då för att sno Johann Vermeers "Flicka med turban"/"Flicka med pärlörhänge" (kärt barn - många namn) som för tillfället visas på National Gallery i London och sälja den vidare på svarta marknaden..

image58

Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-14 @ 19:41:20 URL: http://egoanki.blogg.se

Klart filmen är bra - jag har inte sett den - men är mischa barton med i den så lär den va bra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!