Stuck in radio hell..

Jag har längtat efter att få lyssna på Russell Brand hela dagen - nej hela veckan!! Och när jag ska sätta igång det lite innan halv 10 (tar lite tid att få in det; denna veckan började de sända extra tidigt) funkar det såklart inte i Windows Media Player.. Det är nästan alltid något fel på BBC Radio 2 i WMP.. (Virgin är det aldrig svårt att få in - det är bara ibland som WMP är segt som man tar det på hemsidan) Så jag fick gå in på BBC Radio 2s hemsida, installera Real Player (för det måste man ha om man ska lyssna live där) - tog över en halvtimma. Sen när det väl var klart hade datorn blivit så seg och så kom det upp en massa extrafönster till Real Player - så det tog extra lång tid.. när man fick ljud i burken hängde den sej.. bara att starta om hela datorn.. en timma efter programmets början får jag igång det.. blir att ladda ner podden sen i alla fall.. fy fan vad irriterande..

Fuck off, World..

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!