Snow Cake

Blev att jag kollade lite på "Snow Cake" =) (Riktigt bra film!! Handlar om en man som plockar upp en ung tjej som liftar. Hon ska hem till sin mamma efter att ha besökt sina morföräldrar och han ska hälsa på en kvinna han hade en son med utan att veta om det.. på vägen blir mannen och tjejen påkörda av en lastbil och tjejen dör. Då beslutar sej mannen för att söka upp hennes mamma - som visar sej vara autistisk.. mannen har förövrigt också nyss blivit utsläppt ur fängelse efter att ha mördat en man som dödat hans son, sonen han aldrig känt.. på något vis överför han sin sorg över den okände sonens död på den unga tjejens död.. hennes mamma hanterar sin dotters död på ett helt annat sätt som mannen har svårt att acceptera.. det är en fin film!!)

image21

Har sett filmen många gånger och såg inte hela nu.. mamma storstädar hela köket (jag påstår att hon städar så bara för hon sett för mycket på det där programmet "Rent Hus" - och hon förnekar det inte heller). Jag tyckte det var synd att hon skulle städa utan att lyssna på något (jag kan inte städa, diska, baka, läsa, inte göra någonting egentligen utan musik..), så jag satte igång Virgin Radio UK istället..

KANJAS TÄVLING:
GISSA (fortfarande) BOOTSEN!!
Alex trodde bootsen tillhörde Björne och Peter Siepen..
Morsan gissade på Slem & Jennie (O-P)..
Både Alex och Morsan gissade fel..
Vilka tror DU äger bootsen??
Vinnaren får en färg-radio ;)

image20


Kommentarer
Postat av: Dan (din bror)
2008-04-05 @ 20:49:17

Noel Fielding & Rusell Brand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!