Slappedag..

Idag är jag sådär smått bakis.. ska bara ta det lugnt och läsa endel.. nu har jag snart läst halva boken, så jag har kommit en bit.. låg och läste tills sent igår och i förrgår likaså..

image20

Ikväll blir det Russell Brand för min del..
Jag vart ju sugen på att gå på "finsk afton" på Riksettan, men det var ingen annan som ville med.. "Vi är ju inte finnar!!", "Det är ju FINSK musik!!" osv osv.. jag var där förra gången de hade finsk afton och det var faktiskt rätt kul.. precis som en vanlig utekväll fast med finsk musik.. annars är det ingen skillnad..
Och jag menar - igår spelades endel Britney Spears och Celine Dion på Riksettan.. är det så mycket bättre??

Nu ska jag se ett avsnitt av "The It Crowd". (Brittisk serie om den avskydda It-avdelningen på ett stort företag; It-avdelningen består av två nördar och en "karriärkvinna" som, trots att hon inte kan något om datorer, är chef på avdelningen..)

"The IT Crowd"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!