Preparations..

Nu har jag sett på Muse-konserten.. "SHIT!!" säger jag bara.. den var grymt bra.. helt lyrisk - trots att det bara var DVD.. Måste helt klart se dem live nån gång..image23
Har börjat göra mej i ordning för kvällen.. gör skitont i fötterna fortfarande - undrar hur detta ska gå..
Vet inte om jag ska grilla där heller.. är hungrig nu - och äter kanske hemma i stället..

Fan vad konstigt.. ser inte ut som det är Russell Brand på BBC Radio 2 ikväll.. schkummt.. har jag hört något om det?? - NEJ!! .. hmm.. det är nog bara tillfälligt..

Nu ska jag sminka mej!! Hade tänkt komma i tid till en fest för en gångs skull..

Ni får en video med Muse från DVD:n jag kollade på.. NAJS!!

MUSE - "Knights of Cydonia"
(Om nån är intresserad av DVD-konsertskväll är jag idel öra..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!