Oväntat fynd..

Idag spelas ruggigt bra musik på Virgin Radio.. Just nu får lyssnarna bestämma om de vill höra the Black Crowes eller något "Phil Collins-skit" (Genesis).. Jag älskar attityden de har på den stationen!!image30

När jag gick igenom lite minnessaker från när jag och mamma var i London 2006 (vykort, tidningar, tunnelbanekort, kartor etc. som ska in i fotoalbum så fort jag framkallat filmerna) hittade jag en tidning med en artikel om Russell Brand!! Hur coolt är inte det?? Jag har helatiden haft artikeln undanstoppad på rummet utan att veta om det!! Jag har varit helt tokig i Brand ett bra tag nu och hade inte en aning om att jag läst om honom innan!! Läs på mer, Kanja!!

image29Jag googlade på Amy Winehouses innan..
- Hennes min på denna bild är obetalbar!! Haha XD
Ser ut som Russell Brand viskar något om henne..
Brand: Ey, mate.. my hair is way higher than hers..
Winehouse: WHAAAT??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!