Onsdag..

Wohoo!! Idag försov jag mej inte, minsann!!image35
Sitter och lyssnar på Virgin och ska snart kääk lite frukost..

Började läsa på nya Stieg Larsson igår, men var så trött att jag bara läste några sidor..
Orkade inte heller se the Tattooist, så jag får se när jag ser den..

Onsdag.. läxhjälp i eftermiddag då.. buäh!!

HA ELLER VÁ??
- Amy Winehouse
Regler: Du måste vara Amy Winehouse
hela ditt liv eller måste du ha sex med
henne (och endast henne) resten av ditt liv
Vad blir det?? Ha eller vá??

image36

Nu ska jag tejpa om min spruckna häl!! Fiskmun!! Fiskmun!!



Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-09 @ 12:19:33 URL: http://egoanki.blogg.se

Oj den var svår. Varken eller. Men måste man svara?

Postat av: dan
2008-04-09 @ 15:43:58

ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!