Nyvaken..

Idag är man lite smått bakis.. flög precis upp ur sängen då Dan sa att det fanns bullar nere i köket till mej.. =)

Var helt underbart att få använda sina brills igår igen.. Vad jag har längtat!!
Det var rätt roligt, som sagt, trots att jag inte grillade något.. Vi spelade lite Guitar Hero och skrattade åt Limpans kommenterar om allting.. Han ringde folk och sa: "Pappa är på G nu!!" och klagade över det mesta..
Tommy kastade en massa kotletter in till grannens hund och SchWän sparkade fotbollar mot matbordet - som replikerade med att kasta gurka på oss i soffan (som såklart stod ute..)..

På något vis lyckades jag bara ta ett kort igår^^

image69

Idag hade jag tänkt ta och läsa riktigt mycket i "Luftslottet som sprängdes".. Vill komma nånvart nu!!

The Ordinary Boys Vs Lady Sovereign - Nine2Five
(Svinbra!!; sångarens röst liknar Magnus Carlsons i Weeping Willows..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!