No more Mr. Nice Guy..

Har lunchrast. Tänkte sitta här en stund, läsa aftonbladet och dricka mitt te.. slog på Virgin - de spelar "Mercy" med Duffy. Riktigt bra =)

Lena är rätt pytt på mej.. hon fick inte igång kopiatorn och jag råkade hojta: "Du måste trycka på start!!"
"VAR INTE SÅ JÄVLA TYPIG!! JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DU BLIVIT SÅ TYPIG NU!!" fick jag som svar =) Hihihi.. Jag har visat mitt rätta jag - No more Mr. Nice Guy (Girl)..

Har kommit en bra bit på väg med enkätundersökningen idag med.. Mer än hälften klara.. UNDERBART!!

Rebecca bjöd mej på tjejkväll till imorgon. Jag är jävligt sugen men också jävligt trött. Vet inte om jag orkar med det faktiskt.. Hela veckan har varit jätteansträngande och det känns som jag aldrig är ledig om helgerna.. Ja, jag vet.. "Kanja bangar sällan en fest" - och jag vill verkligen dit, men just nu skulle jag nog behöva få "bara vara".. ska i alla fall slappa hela dagen imorgon, så får jag se om jag är up for it..

Vill hem och sova.. =/

(Sökte på youtube efter Alice Cooper..)<3

Kommentarer
Postat av: Evamy
2008-04-11 @ 14:21:51 URL: http://evamys.blogg.se

hehe :)
Han har bra röst

Postat av: Mimmi
2008-04-11 @ 17:34:37 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Var lägger du upp dina bilder för att få tag på URL:en på den bilden där uppe? vill med göra något sådant men fixar det aldrig! Måste man ha en URL? Hur gör man annars lixom? :S Du måååste förklara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!