Morgonstund..

Steg precis upp.. Längtade efter att få lyssna på Virgin.. De spelar Oasis, "Wonderwall", för tillfället..

Har verkligen ingen lust att åka och köpa hårfärg idag.. eller att klippa håret.. vill bara ligga och slappa på soffan, lyssna på radio eller se på TV..
Pappa vill att Dan och jag plockar ner staketet idag också (blev delvis förstört när det snöade så mycket och plogbilen kom), men det har jag absolut inte lust med.. Ska höra med Dan om han vill plocka ner det själv - han får ju mer betalt då. =)

Kollar lite dockskåp nu.. Jag älskar dockskåp!! Finns så man kan köpa och bygga ihop själv. Det ska lätt bli en hobby när jag blir äldre och inte har något för mej.. Jag vill bygga ett dockskåp (ett räcker tills jag vet om det är kul eller inte).. Det ska vara ett i viktoriansk stil - och behöver inte vara så jättestort..
En annan hobby jag ska ha är att lära mej spela piano.. mamma låter mej inte skaffa ett piano - trots att jag hittat flera stycken gratis. "Vi har inte plats".. Jag vill jättegärna lära mej spela piano i alla fall.. så när jag flyttar hemifrån tänker jag skaffa ett - och då ska jag sitta där dagarna i ända!!

OOOHH!! De spelar Jack Johnson!! "Better together" - SKITBRA!! Massor av minnen till den låten.. då var livet härligt!!

Såg filmen "Atonement" igår.. Keira Knightley & James McAvoy.. Den vart jättebra.. Kollade Adlibris, och den fanns som bok med.. tänkte köpa den nästa gång jag beställer.. behöver något bra att läsa nu..
Mamma och pappa påstår att "Luftslottet som sprängdes" är den bästa av Stieg Larsson, men hittills tycker jag bara den varit som ett utdraget slut på 2:an.. måste i alla fall läsa ut den, så jag vet hur det går..

Nu spelar de They Might be Giants - "Birdhouse in your soul"!! Älskar låten!! Märks att det är helg =) Då spelas alltid riktigt, rejält bra musik!!


Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-13 @ 12:47:54 URL: http://egoanki.blogg.se

Jag kan lära dig att spela piano :) Och jag håller på att designa ett eget dockskåp här hemma (: Men det är svårt, för det är tänkt att en rockstjärna ska bo där, men hittar ingen matchande docka :P Du den 17:e maj blir festen istället. Hoppas det går bra :) Skriv ner det!

Postat av: Anki
2008-04-13 @ 12:57:14 URL: http://egoanki.blogg.se

Ändrat igen - den 24 maj blir det :P xD

Postat av: Kanja
2008-04-13 @ 13:00:28 URL: http://kanja.blogg.se

Bah.. gör en docka i trolldeg.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!