Ljudböcker..

Ljudböcker i all ära - men nu när jag lyssnar på "Damernas Detektivbyrå" av Alexander McCall Smith (har velat läsa böckerna jättelänge) så är killen som läser in böckerna helt kass på att läsa!! Han läser helt utan känsla!! Dessutom låter han precis som Karl-Bertil Jonsson!! Vart hittade de denne man?? Pappa tyckte det verkade ytterst jobbigt..

Haha!! Hittade en lär-dej-franska-ljudbok.. ska nog skaffa den.. gå runt och mumla för mej sjäv!!

När jag kom hem idag kollade jag på "Mansfield Park".. behöver jag säga vem som skrev boken??
Filmen är sådär.. inte en favorit - men den duger..
Hittade en stor bok med alla Austens böcker i på AdLibris.. för 137 kronor!! INBUNDEN!!
Jag har bara "Pride and Prejudice" och "Emma" själv - men har tänkt köpa de andra.. dock är jag lite avigt inställd till stora, klumpiga, "samlade verk"-böcker.. tycker om att ha en liten bok i handen och inte en bok stor som ett helt uppslagsverk i knäet - som man får ta på skottkärran om man ska orka..
Men 137 kronor är himskans billigt!!

image97




Dagens näsa:
Owen Wilsons
Skådespelare
Vad tycker ni?? 1-5!!







Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-29 @ 19:53:20 URL: http://pinkcloud.blogg.se

-3 tycker inte alls om den :P

Postat av: Anki
2008-04-30 @ 11:35:41 URL: http://egoanki.blogg.se

Alltså näsan är ju inte vacker precis.. men han är jävligt snygg och det väger upp det hela :D Sååå.. en femma! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!