Krångel!!

image20

Nu är jag sådär halvfärdig.. ska fixa frillan och sminka mej lite till.. annars känner jag mej rätt klar..
Ikväll kan man se fram emot en god pizza, öl, gott sällskap och knäppa samtalsämnen.. lär bli endel sexsnack med, men då stänger jag av och kollar ner i mitt ölglas.. as usual..
Det enda negativa med det hela (förutom sexsnacket) är att jag missar Russell Brand på BBC Radio 2, 22.00-00.00.. men ni som inte har något för er kan ju alltid lyssna =) (Jag säger alltid att folk borde lyssna på det, men vettifan om någon gör det.. har inte fått nån feedback.. Någon??)
Nej, nu får jag sätta fart.. måste ta ut pengar med och plocka ihop lite skivor (så vi har något bra att lyssna på^^)..

Rebecca ringde just..
"Hej, när kommer du??"
"Vid sex ungefär.."
"Ojdå.."
"Vaddådå??"
"Jag och Frida har inte gjort oss i ordning än.. men du får väl titta på då.."
"Ja, jag får väl göra det.."
"Har Jennie ringt dej eller??"
"Näe.. skulle hon det??"
"Ja.."
"Jaja.. men det är ju Jennie.."
"Ja, precis.."

Undrar vad Jennie vill mej..
Nu messar Rebecca och undrar om jag inte kan komma kl sju istället.. öööhh.. jahopp.. vi har sagt kl sex helatiden, men men.. Får se om det går. Mamma blir inte så glad om man ändrar tiden då hon ska köra (fast det är aldrig jag som ändrar tiden.. det är alltid nån som vill att jag kommer senare.. hmpf..).. annars får jag väl stanna hemma då.. Krångel!!
Fast stanna hemma när det är Russell Brand är inte heller fy skam.. spelar absolut ingen roll för mej.. ska jag till Rebecca kan jag ladda ner podden från programmet sen.. annars lyssnar jag direkt.. huvudsaken är att jag får lyssna på programmet..

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!