Känner mej viktig XD

Är pigg på jobbet som omväxling!! Lyssnar på Virgin (de spelar The Fratellis och snackar om att Pete Doherty sitter i fängelse..) och skapar respondentkoder.. har äntligen blivit godkänd som LA.. förvånansvärt enkelt program. Kan börja dela ut elevernas lösenord redan efter rasten. Piece of cake..image37

Tog en lång funderare imorse på hurvida jag skulle ha solbrillorna med mej idag eller inte.. men det ser inte ut som det ska blir så värst soligt idag..

Träffade en gammal elev igår:
"Asså.. du är ju cool.. hade du haft solglasögon på dej nu hade jag inte vågat gå fram till dej.. jag hade rodnat.."
- Varför då??
"FÖR DU ÄR SÅ COOL!!"
- Men du är ju också bra cool.. du har ju fyllt tonåring just..
Sen hade han en lång utläggning om att jag passat ihop med den gamla musikläraren som också var "SÅ COOL!!".. jag påpekade att den gamla musikläraren var 20 år äldre än mej - men det spelade tydligen kvitta. Vi var perfekta för varandra..
Kanja tyckte det var kul =)

De drar igång the ClashVirgin och Kanja njuter.
Det är såhär förmiddagar ska vara!!
Kaffe nu!!

The Clash - Rock the Casbah

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-09 @ 09:57:21 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Min gamla blogg försvann, eller rättare sagt jag råkade radera den. Så jag fick byta bloggnamn! Men nu har du min nya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!