Kanjas största fobi..

Nu är jag hemma.. ska glo lite på "Svensson Svensson" och dricka te.. sen drar jag vidare hem till Slem på fika.image41
Har hemskt ont i huvudet och är jättetrött.. men men.. behöver nog träffa lite folk tror jag.. ser ju knappast ut som jag kommer träffa någon till helgen.
Det är tråkigt när folk skaffar pojk- och flickvänner.. bajs.. kan ingen vara nöjd??
Det är bara jag som sett ljuset.
"Mitt bästa sällskap är jag själv"

.. fast jag kanske bara intalar mej själv det.. egentligen är det nog: "Hur ska jag orka leva med en annan människa när jag knappt orkar leva med mej själv.."
Nah.. jag brukar kunna ha kul på egen hand (TV och böcker).. men jag vill inte släppa in någon i min lilla värld. Det verkar så jobbigt. När jag träffat en trevlig kille tar jag först ett steg fram och sen tre steg bak. Jag är rädd för att bli tråkig, upptagen och isolerad. Jag vill vara samma gamla Kanja för alltid!!
Jag vill och behöver helt enkelt inte ha en kille..
.. men det är ändå tråkigt att alla andra är så jävla upptagna..

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-10 @ 16:43:05 URL: http://kanja.blogg.se

Det är roligt att du vill vara gamla vanliga Kanja! Men det är tråkigt att du känner som du gör när du släpper in någon i ditt liv :( Du får snart ett SMS från mig med en inbjudan *host* Säger inte mer ;)

Postat av: Anki
2008-04-10 @ 18:23:13 URL: http://egoanki.blogg.se

Jo där sa du sanningens ord. En gigantisk klitoris kan man alltid operera bort. Jag är exakt likadan som du! Jag tar ett steg fram, sen tar jag tre stora kliv tillbaka igen. Många förändras när dem blir upptagna, och har aldrig tid att umgås med en. Tyvärr så är det så : l


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!