Just grab my hand and keep on walking..

Nu var man hemma igen.. var riktigt kul hos Slem faktiskt.. Rebecca, Jennie, Frida, Anjelika, Pauline, Clara och Jim var där. Jennie var helt galen.. Slem är ju som hon är.. resten var faktiskt rätt normala =) (Om man inte räknar Slems hund, Kickan eller "KickFoot" som jag tycker passar bättre.. den ser precis ut som en ewok från Star Wars.. Roade mej med att fråga hunden om den skulle sticka mej med sitt spjut eller hämta Chewbacca snart.. den svarade inte - så jag började nynna på Darth Vader-temat istället..)
Var mycket sexsnack såklart, som alltid med Slem i sällskapet.. Jag tycker verkligen inte om att snacka sex, men jag har väl vant mej..

Saker som Kanja inte tycker om att prata om:
  • Sex (Jag är pryd)
  • Folk jag inte känner (Jag fattar ju aldrig vem det handlar om!!)
  • Vikt (Jag får sån jävla ångest när folk omkring mej snackar om GI och Viktväktarna.. jag får nog av det på jobbet.. det är hemskt.. "Jag ska banta nu, jag är så tjock!!" - Jaha, behöver jag också banta då, jag som är dubbelt så stor som dej??)
  • Sport (Förekommer inte så mycket i min vänskapskrets, men jag smiter så fort jag hör minsta referens till träning och sport överhuvudtaget..)
  • Djur som gör "tokiga" grejer (Jag spyr om jag tvingas höra om nån jävla katt som hoppar upp i fönsterkarmen och välter ner en kruka igen.. ooohh, vad intressant..)
  • Framtiden (.. mycket skeptiskt lagd när det gäller framtiden.. ser inte ljust ut för min del.. men jag har en nödlösning: Jag kan bli buddhistnunna. Det skulle jag faktiskt kunna fixa..)



Vi har lekt ha eller vá också.. Ha eller vá: en fontän, dej själv med ett öga och naglar på magen från din ofödda tvilling och en shemale med gigantisk klitoris OCH snopp (med tanke på Ankis inlägg om en gäst på Oprah..)..

Nu ska jag nog gå och naanaa.. inatt (och i mina drömmar) får Pierce Brosnan och Roger Moore passa sej.. jag tänker misshandla alla former av James Bond som finns inom en vecka..

Lägger in en video från ett av mina favoritband med =)
The Raincoats - "Don't be Mean"


Kommentarer
Postat av: Anki
2008-04-11 @ 18:46:30 URL: http://egoanki.blogg.se

Då säger jag pass :P Snygg blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!