Jobba jobba jobba..

Nu har jag klarat av det knepigaste uppdraget för dagen.. starta ett nytt konto på skolverket för att få tillgång till enkäter med en undersökning bland elever och personal om skolmiljön..
Nu ska jag snart ha engelska.. får se vad jag hinner med i eftermiddag.. ska faxa iväg blanketten om matersättning, stämma gitarrer och göra upp lite scheman..

Har börjat känna en jättepress inför ansökningarna till folkhögskolor nu.. massor att göra.. och nu när jag fått en massa att göra på jobbet så blir allt bara så rörigt.. men men..

NU rang (ja, det heter rang enligt mej) det in!!

"Turn It Up" - Robots in Disguise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!