Irriterande..

Jävla enkäter!!
Skulle fortsätta med enkätundersökningarna idag - men funkar sidorna man ska logga in på?? NEJ!! Inte ett skit funkar.. ERROR!! Jag kan inte ens logga in på min egen sida - och den borde vara tillgänglig närsom!!
Man får inte ens upp sidan. Jag hoppas att det bara är något tillfälligt fel.. annars blir det rätt surt för min del.. bläk..

Laura Trenter var väldigt intressant att lyssna på.. hon pratade i nån halvtimma och sen fick barnen ställa frågor - och vad de frågade!! De frågade konstant i 45 minuter!!

Nej, jag skiter i dethär med enkäterna för stunden.. får försöka senare.. jävla skit..

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-17 @ 14:01:26 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Vilka duktiga barn du har :) Kollat min blogg på sista? Andrea ringde mig igår :D Hon verkar ha det skit bra! Fast hon har fått en ny gunnel... Och det va hon inte vidare glad för ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!