Idag är en ny dag..

Idag är man väldans trött.. usch usch..image68
Satt och kollade på Chicago igår innan jag gick och la mej.. Den är grymt bra =)
Sov oroligt inatt.. vaknade flera gånger och funderade på allt möjligt jättelänge.. Men man kommer aldrig fram till något vettigt när man halvsover och det är mitt i natten..

Förutom att gå på grillfest idag ska jag se när Jon Bon Jovi är värd för "Saturday Night Live" och en konsert med Muse på DVD.. konserten verkade skitbra när jag skummade igenom den.. Får man inte tillfälle att se dem i verkligheten så..



The Black Crowes - Hard to Handle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!