Home, sweet home..

Nu har jag läst ut "Flickan som lekte med elden".. men det kändes som den slutade mitt i.. så jag får nog ge mej på sista boken ikväll..

DVD:n jag brände igår funkade på min spelare förresten^^ Tog bara 5 timmar att bränna den - MEN DET FUNKAR!!

Ikväll ska jag se "The Tattooist" - handlar tydligen om en tatuerare som släpper lös en demon genom sina tatueringar..
Skum idé för en film?? - ja..
Intressant koncept?? - hell, yeah!!
Jason Behr från "Roswell" spelar huvudrollen XD (Jag älskade den serien!!)

Nu kommer Dan hem.. "HALLAUU, Kanja lällä!!"

Då drar jag vidare till TV:n då och kollar på "Helt Hysteriskt".. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!