Home, sweet home..

Nu är man hemma.. efter läxhjälpen blev det att jag åkte till Traryds skola för att lära mej ett program som eleverna ska använda på datorn sen.. så min hemkomst blev förflyttad ytterligare..
Yeye.. nu är jag hemma i alla fall.. Gött mos =)
image18
Ikväll blir det nog att läsa lite ur "Flickan som lekte med elden".. vill verkligen komma igenom den nu..
Den verkar bra och så, men inte fan kommer jag nånstans i den..
En riktigt bra bok njuter man av att läsa, men skönast är fan när man läst ut den.. (finns vissa undantag då man aldrig vill att boken ska ta slut..)
Har funderat på att köpa nya böcker.. Bland annat "The Kite Runner" av Khaled Hosseini, Sharon Osbournes självbiografi, "Northanger Abbey" av Jane Austen, "Night" av Elie Wiesel och "Udolphos mysterier" av Ann Radcliffe..
Har också funderat på att ge vika för min aviga inställning att läsa "Irons in the Fire" av Russell Brand.. den handlar om fotboll^^ Sure - jag förstår en hel del om fotboll, men det är knappast en passion.. Brand skriver dock skitbra och den ska vara lite mer åt det komiska hållet..
(Russell Brand är fotbollsfanatiker, trots att det då fan inte syns.. men alla britter tycker väl om fotboll??)


På tal om Brand - NU ska jag lyssna på podden från lördags (jag har ju fortfarande inte hört radioprogrammet..)

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-02 @ 16:33:16 URL: http://miiim.blogg.se

Selleri verkar dricka som en annan svamp nu förtiden! :P Du frågade inte honom vad han gör och så? Eller du sprang åt andra hållet ^^

Postat av: Kanja
2008-04-02 @ 16:41:11 URL: http://kanja.blogg.se

Selleri var väldigt kelen och ville kramas helatiden.. men jag skrattade bara åt honom och det faktum att han var full.. frågade inte vad han gjorde nu =)

Postat av: Anki
2008-04-02 @ 19:21:50 URL: http://egoanki.blogg.se

Ja jag grät som bara den när han dog : l Det trodde jag inte, mamma bara skrattade. Härlig film :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!