Hjälp??

Shit pommes.. Det var en pärs.. barn som skrek överallt..
Dessutom: när vi kom till Busfabriken satte jag mej ner vid ett bord för att leta reda på mitt glasögonfodral - 5 sekunder senare är jag utsedd till väskpassare med inte mindre än åtta väskor att hålla under uppsikt. Samtliga tillhörande personalen..
Jag satt mest och läste i alla fall. Hade tagit med "Atonement" för att ha något att göra på bussen (har fortfarande inte läst ut Stieg Larsson och den är på tok för tung att bära med sej överallt - därav dagens val av medhavd bok). Boken är riktigt bra. Har inte kunnat lägga ner den för ett ögonblick!!

Nu ska jag hem till soffan.. =)

Kommentarer
Postat av: Alex
2008-04-22 @ 21:14:36

Hehe... vill du fortfarande bli morsa åt 7 barn i Tibet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!