Hemlängtan..

Nu har jag egentligen slutat.. men så vart det läxhjälp då.. så jag är väl hemma vid 3-tiden idag.. =/
Då ska jag se en massa på TV i alla fall.. hade tänkt ut och gå idag, men vädret är ju skit.. (orkade inte gå igår och "imorgon blir vädret säkert lika bra.." Där fick jag.. vädret skriker "APRIL APRIL" idag.. jag blev dock inte lurad igår!! =P)

(Lena frågade just ut mej om veganism.. "Du tycker inte synd om djuren?? Du är inte extrem alltså, du är bara lite lustig??")

Kanja utlyser tävlingen:
GISSA BOOTSEN!!
(vinnaren får en färg-radio)
Vilka äger bootsen??

image20

Kommentarer
Postat av: Alex
2008-04-02 @ 17:02:19

BJÖRNE OCH PETER SIEPEN!

Postat av: Kanja
2008-04-05 @ 01:58:04 URL: http://kanja.blogg.se

Morsan gissade: Slem & Jennie (eller O-P som morsan kallar henne) XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!