Godnatt!!

Tänkte gå och lägga mej tidigt idag - så efter dethär blir det sängen.. ska läsa en stund först.. Har fortfarande ingen riktig lust att läsa, men måste bli klar med boken nu innan jag får mina nya böcker - hoppas på att de är några riktiga höjdare..
Tror inte jag får böckerna imorgon dock.. får nog vänta tills måndag i alla fall.. men då hinner jag kanske läsa ut "Luftslottet som sprängdes".. Ser fram emot filmerna baserade på Stieg Larssons böcker. Schpännande =)


Nej - lägg in "Living on a Prayer" i MP3:an och upp i säng med mej!!

image65

HA ELLER VÁ??
- Jon Bon Jovi
Regler: Du måste vara Jon Bon Jovi hela
ditt liv eller måste du ha sex med honom
(och endast honom) resten av ditt liv..
Vad blir det??
Ha eller vá??








GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-18 @ 11:12:32 URL: http://pinkcloud.blogg.se

Vi har inte pratat sedan i sommras när hon började plugga... Har tänkt ringa henne länge men inte blivit av bara..! Får börja ringa henne oftare! Hade tänkt slå en pling till Berganäs oxå!

Jag läser din blogg 2-3 ggr om dagen ^^ Du uppdaterar den så ofta så jag vill inte ha så mycket att läsa varje gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!