GET RID!!

Kvällen hos Rebecca började relativt bra.. Vi drack lite och småpratade, precis som det ska vara enligt mej..
Rebecca ville bara lyssna på Björn Rosenström - och det är klart hon som bestämmer när det är hennes tillställning, men jag lyckades få in lite Queen, Bon Jovi och Alice Cooper minsann!!
Blev ingen pizza dock.. så nu är jag skithungrig.. har inte ätit sen i förmiddags..
Spelade ölspel, vilket jag inte brukar vara så positivt inställd till.. tycker inte om att dricka "under press".. därför är jag inte med så ofta, men det händer.. var bara med en runda ikväll (vilket det brukar ligga på..) och som vanligt klagade några över det, men det får man räkna med.. förstår dock inte varför de klagar.. jag dricker ju ändå.. bara för jag inte vill vara med betyder det ju inte att jag bara sitter och tittar på.. hellre sitta och avnjuta sin öl i lugn och ro än att sitta och hulka inför de andra..


Trots att det var tjejkväll kom Oskari, Åberg och Robin.. Men det var helt okay. Känner inte Åberg och Robin direkt, men Oskari är världens snällaste..
Jennie lyckades också sätta igång en CD med Lasse Stefanz i ett obevakat ögonblick - till allas besvikelse..

Sedan blev det lite småjobbigt.. folk fick inte sitta var de ville eller åka hem när de kände för det och jag blev anklagad för att sitta "så jävla tyst och deprimerande - svartklädd och allt!!" Hallå?? Är det inte så jag alltid ser ut?? Sure, jag kanske inte alltid är så uppåt (idag berodde det på trötthet) och är det något jag inte är så är det sprallig (tycker spralliga personer oftast är jobbiga..). Jag är så jävla trött på att folk hackar på mitt utseende.. Det är såhär jag vill vara.. Låt mej vara den jag är.. jag har spenderat flera år med att försöka passa in - och vad har jag vunnit på det?? Inte ett jävla skit!! Jag har mått riktigt dåligt i perioder, men visat upp en glad, lycklig och positiv fasad inför alla!! Det är kanske så de vill ha mej, men jag vill då fan inte vara sån. Jag passar inte in överallt, men om folk inte accepterar mej vill jag då fan inte röra mej i de kretsarna heller.
Blev i princip bara sexsnack hela kvällen med.. och det bidrog till att det inte blev så lyckat för min del..
När allt kändes som det ballat ut alltför mycket ringde jag morsan, som var snäll och hämtade mej och Monika..

Nu ska jag lyssna lite på Bon Jovi, dricka te och läsa "Luftslottet som sprängdes"..
Imorgon ska jag kanske färga och klippa håret.. - Alltid känsligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!