Friskt vågat - hälften vunnit..

Nu har jag klippt mitt hår!! (Ska färga det med senare..) Klippte MYCKET!! Klippte inte bara upp det som vanligt, utan klippte det också riktigt kort på sidorna.. nästan snagg-varning!! Var riktigt nervös, men ville ju ha håret så.. Kom då att tänka på att det knappast kunde bli sämre än i 8:an när jag hade hockey-frilla^^
Resultatet idag blev i alla fall bra. Jag är nöjd =) Orkar nog inte lägga in några bilder på det idag.. möjligtvis imorgon.. får se får se..

Ikväll ska jag se St. Trinian's.. Russell Brand och Colin Firth är med i den =) Två hunkar.. (Mischa Barton är tydligen också med, men hon är ju inte en favorit..) Verkar vara en bra film, men har inte riktigt fått grepp om vad den handlar om.. En annorlunda internatskola i alla fall.. och figurerna baseras på Ronald Searles serier om St Trinian's School som kom på 40- och 50-talet..

Nu kommer farfar snart och ska fika..

Och imorgon är man ledig!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!