Fredagsfunderingar..

Resten av familjen kollar på "Talang".. Det är ju som bekant inte ett av mina favorit-program, så det är Virgin Radio som gäller för mej.. Spelas Guns 'n' Roses för tillfället.. "Sweet Child o' Mine"..

Har suttit och googlat en massa.. Det gör jag när jag absolut inte har något att göra - sitter och googlar alla personer jag kan komma på.. jag kan ha igång säkert 7 fönster samtidigt - alla med olika Google-sökningar.. When I get started - I go mental!! Nej, men det är ett sätt att fördriva tiden.. alltid hittar man nått..image67

Idag googlade jag mest på Noel Fielding och Russell Brand - brukar vara så..
Fast är det något (och inte någon) jag vill läsa om på nätet använder jag alltid Wikipedia ("Winkypedia", som Ola säger.. tss..). Har till och med Wikipedia som startsida när jag går in på internet.. - Is the shit..

Känns helt underbart att det är helg nu!!
Helst av allt skulle jag vilja sova och slappa bort hela helgen.. ha en tekanna jämte sängen (med min te-värmare såklart) och en massa goda teer man bara kan ta för sej av så fort man är sugen.. och en massa bra böcker. Mighty Boosh och Russell Brand på TV:n vore inte heller helt tokigt.. Imorgonkväll så sätter man igång BBC Radio 2 och lyssnar på Russell Brand.. Hade varit underbart!!

Fast imorgon ska jag på grillfest - så då missar jag Brand på radion än en gång.. måste vara typ fjärde gången nu.. illa.. Vill verkligen inte missa det - men har faktiskt lust att sticka till grillfesten en runda med.. kan ju bli roligt TROTS att det är april.. jag hoppas verkligen inte de har tänkt att vi ska vara ute.. ischa!!

Scheisse vilken skoskav jag har.. gör så jävla ont - kan knappt gå.. mög.. ska nog läsa lite nu..
Fick inte mina böcker idag (fast det trodde jag ju inte heller) - men jag vill verkligen ha dem på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!