Folkhögskola..

Nu tror jag att jag fått lite mer klarhet i vad som gäller för folkhögskolor. Har varit i kontakt med studievägledaren på Löftadalens Folkhögskola (en av skolorna jag ska söka in till)..image75
Sckummt att just denna folkhögskola inte kräver arbetsprovet till bild-kursen.. Man måste mest vara motiverad. Jag är jävligt motiverad - men självförtroendet är kanske inte så högt..
Måste också gå nån form av allmän kurs för att få gymnasiebehörighet - bild-kursen hjälper mej inte så mycket (men det är det jag vill gå).
Börjar se att det kanske inte räcker för mej att gå ett år på folkhögskola.. men men..

Idag har det varit städdag på skolan.. man kände sej lite överflödig..

Sitter och lyssnar på Virgin.. de spelar "Monster" med the Automatic. väldans bra låt!!
Imorgon ska vi eventuellt på öppet hus - just på Löftadalens Folkhögskola.

Nu spelar de Blondie - "Heart of Glass". Nice!! Debbie Harry is the shit..

Bäst Blondie-låten är dock "Atomic".. eller hur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!