Filmkväll..

Sitter och väntar på att "Talang 2008" ska ta slut.. tycker inte om sådana program.. när det är slut ska vi i alla fall se "The Tattooist".. nu har jag väntat bra länge på att få se den - IDAG SKER DET!!
Så medan jag väntar sitter jag vid msn och bloggen.. och lyssnar på musik.. Just nu Elliott Smith.. annars är det mycket Duffy, Amy Winehouse, Bon Jovi, Razorlight, Oasis, Orson, Paolo Nutini, Stereophonics, The Feeling, The Hoosiers, The Smiths, The Cure, The Fratellis, The Kooks och The Holloways..
Hur många gånger använde jag ordet "the"?? XD

Är väldigt trött, men SKA se filmen innan jag går och lägger mej.. sen sover jag lääänge<3
Blir nog att jag drar till Rebecca imorgon i vilket fall som.. kom ju på att det är studiedag på måndag - så inget jobb för min del.. då kan jag ta igen mej då istället =)
Måste köpa hårfärg denna helgen med.. har en minst sagt mäktig utväxt nu.. och det är ju.. tjusigt..

"Chelsea Dagger" - The Fratellis


Kommentarer
Postat av: jessica
2008-04-11 @ 21:00:38 URL: http://jessicasellgren.blogg.se

ha en jätte trevlig fredags kväll:)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!