Facing disaster..

Det är en plåga att inte ha batterier till ens MP3-spelare!! Jag kommer dö imorgon.
Enda sättet för mej att vakna är att spela hög musik.. gör inte det härhemma (med hänsyn till resten av familjen), men när jag cyklar till bussen spelar jag för fullt.. På bussen är jag lite tystare, men när jag sen går till skolan är det maxad volym igen.. Barnen påstår att de hör när jag kommer på den höga musiken^^
Just nu har jag jävligt bra musik i MP3:an med.. (i princip allt är sånt jag hört på Virgin.. - de spelar bara bra musik där..).
Måste skaffa ett batteri till min vanliga kamera med.. har en filmrulle i den som ska framkallas - men jag måste ha nytt batteri för att spola tillbaka den.. är ett jävligt konstigt batteri sen med..
Måste i alla fall komma igång med mina fotoalbum igen.. har så mycket som ska in innan jag glömmer bort..

Nu ska jag se lite Svensson Svensson..
såg aldrig de nyaste avsnitten när de sändes..


image32

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2008-04-07 @ 09:23:37 URL: http://miiim.blogg.se

Haha! :P jaa! Men never ^^ Hon får aldrig sno min kisse! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!