Drömt..

Sov alldeles för länge idag också.. men kom i tid till jobbet i alla fall =)

Hade världens konstigaste dröm med.. drömde att jag skulle ha fest - men gick på en förfest till min fest också. På förfesten vandrade hux flux Sean Connery in och började förolämpa mej.. jag plockade upp en planka (med spikar i) från golvet och drämde till honom i huvudet.. sen stack jag till min egen fest för att vänta på folket..
Jag bodde i ett stort glashus - fast endast vinden var min egen.. mamma och pappa skulle också ha fest (på nedervåningen då) och pappa gav mej en massa öl och ett långt, silvrigt ljus av märket "Lump". Tände man ljuset så osade en massa alkohol från det så alla i rummet blev fulla. "Som hjälp på traven.." - sa pappa..
Sean Connery dök upp på min fest också. Jag skulle just konfrontera honom då jag vaknade..

Get off the pills, Kanja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!