Dagens Aftonbladet-analys..

Aftonbladet idag: Extremisthot mot homosexuella inför schlager-EM
Kanja idag: Är inte schlager-EM till för homosexuella??
image70

Men seriöst.. merparten av de som medverkar är väl homosexuella?? Måste man tvinga sina barn att se tävlingen eller?? Lever vi inte i en modern tid?? Har häxbränningarna startat igen??

Jag hatar förövrigt schlager-EM.. Men knappast för det är många homosexuella som medverkar^^ Snarare för att jag tycker det är en kass och meningslös tävling..

Läste också på Aftonbladet att en biljett till Titanic sålts för grymt mycket pengar.. öhum.. seglade inte fartyget 1912?? Snacka om att missat avgång..

Nu är jag på jobbet.. svintrött.. dricker mycket kaffe.. somnade runt tre inatt.. låg och läste en massa och väntade på att tvätten skulle bli klar (jag tvättar på natten..). Läste i alla fall över 200 sidor i boken - så nu är jag mer än halvvägs i den.. Nice!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!